Veelgestelde vragen

Levertijden en Verzendkosten

Levertijden: Hoe lang duurt het voor ik mijn bestelling ontvang?
Heb je je bestelling voor 17:00 besteld en betaald? Dan gaat je bestelling diezelfde dag nog de deur uit. Zendingen binnen Nederland kun je meestal binnen 1 werkdag verwachten. Zendingen naar België doen er meestal ongeveer 4 werkdagen over. 

Levertijden: Ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen!
Vertragingen bij de post zijn supervervelend, dus we snappen dat je hier van baalt. Helaas kunnen we niet veel aan de postvertragingen doen, maar no worries, in de meeste gevallen ontvang je binnen 14 dagen alsnog je bestelling. Vind je het echt te lang duren of maak je je zorgen over je bestelling? Neem dan gerust even contact met ons op. We laten je hoe dan ook niet zomaar met lege handen zitten en zullen er alles aan doen om je verder te helpen.

Verzendkosten: Hoeveel betaal ik voor de verzendkosten?
Voor een envelop die door de brievenbus past:
Bij bestedingen tot 25 euro: € 1,95
Bij bestedingen van meer dan 25 euro: Geen verzendkosten!

Voor pakketzendingen:
Bij bestedingen tot 75 euro: € 5,95
Bij bestedingen van meer dan 75 euro: Geen verzendkosten!

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Je kunt je bestelling bij ons betalen via credit card, Paypal, iDeal of je kunt kiezen voor achteraf betalen via MultiFactor. Je kunt je bestelling ook bij ons op kantoor af komen halen en betalen met PIN of contant. Voor onze klanten in Belgie zijn Mister Cash, Maestro, Paypal, credit card of bankoverschrijving de beschikbare betaalopties.

Meer info over bestellen en betalen vind je hier

Voorraadstatus producten: Wanneer komt het artikel weer binnen? 
Wanneer een artikel uitverkocht is, kun je er vanuit gaan dat wij het betreffende artikel zo snel mogelijk weer gaan bestellen. Meestal is het dan binnen een maand weer bij ons op voorraad. Maar in veel gevallen duurt het zelfs nog veel korter! Klik daarom altijd de button 'mail me zodra voorradig' bij het uitverkochte artikel, dan krijg je meteen een berichtje wanneer het artikel weer op voorraad is. 

 

Over Retourneren

Hoelang duurt het voor ik mijn geld terug op mijn rekening heb staan
We betalen het bedrag zo spoedig mogelijk terug, maar altijd binnen 14 dagen na ontbinding van je aankoopovereenkomst. Stuur je alle artikelen van je bestelling terug? Dan ontvang je het totale bedrag van je bestelling, inclusief eventuele verzendkosten terug.

Hoe moet ik mijn bestelling / dit product retourneren?
Je kunt de envelop of het doosje gebruiken waarin je je bestelling hebt ontvangen. Gewoon weer goed dichtplakken om ervoor te zorgen dat er tijdens het versturen niets uit kan vallen. Je mag ook een eigen envelop of een doosje gebruiken, zolang de verpakking maar stevig is en bij voorkeur aan de binnenzijde bekleed met noppenfolie. Let even extra goed op het dichtplakken van je retourzending, want als de envelop leeg of het product beschadigd binnenkomt, kunnen wij hiervoor helaas geen geld teruggeven.

Bij je bestelling vind je een retourformulier. Vul dit even in, voeg het bij je bestelling en plak het retouretiket op je envelop of het doosje. Klaar!

Moet ik hiervoor betalen? 
Nope! Retourneren is bij ons helemaal gratis. Zorg er wel voor dat je de eventuele bestelde sieraden in de gesloten, transparante sealzakjes laat zitten, anders kunnen we je retourzending niet accepteren.

 

Maten en Meten

Hoe meet ik mijn piercing op?
Bij voorkeur met een schuifmaat. Balletjes, schroefdraad en andere accessoires tellen niet mee voor het bepalen van de maat. Bij ringetjes meet je altijd de binnendiameter op. Wil je weten welke maat geschikt is voor jouw piercing? Check dat dan even met je piercer of meet je oude sieraad even op.

Draagvlak, diameter, lengte?
Het draagvlak is de lengte van het gedeelte wat ín je opgerekte oorlel of andere piering zit.

De diameter is de binnendiameter van een ringetje of de doorsnede van een piercingaccessoire.
Met lengte wordt de lengte van het sieraad bedoeld, gemeten tussen de balletjes, andere accessoires of flares in.

Hier lees je meer over piercingmaten en het opmeten van je sieraden.

Waarom hebben jullie deze maat niet?
Waarom is dit sieraad er niet in 7mm/9mm/11mm/12mm/14mm? Ook zo'n veelgestelde vraag. Geloof ons maar dat we altijd ons best doen om ALLE beschikbare maten van een sieraad in huis te halen. Yep, alle maten. Maar niet elke fabrikant hanteert dezelfde maatindeling. Veel fabrikanten kiezen voor een Amerikaans matensysteem, waardoor bepaalde maten simpelweg niet bestaan. 12 mm komt dan al gauw te vervallen, net als 14 mm. Dit wordt dan 13 mm. 11 mm wordt over het algemeen gezien als tussenmaat en valt vaak al helemaal buiten de productie. Net zoals de gewilde 7 mm en 9 mm. Niet getreurd, we doen ons best om toch een aantal sieraden in die tussenmaatjes in huis te halen, zodat je in ieder geval vrolijk verder kunt met je piercing-oprekproces. Maar als de maat er niet tussen staat bij een nieuwe reeks sieraden, dan kunnen we hem meestal gewoon niet bestellen. Hoe graag we ook zouden willen. Helaas!

 

 

Algemeen

Hebben jullie een winkel? Kan ik langskomen voor mijn bestelling? 
We hebben geen échte winkel, wel een kantoor waar alle bestellingen ingepakt worden en onze klantenservice zit. Je kunt bij ons dus niet even komen shoppen zoals je in een gewone winkel kunt. Maar! Je kunt natuurlijk wel via de site bestellen en bij ons je bestelling op komen halen, die leggen we uiteraard graag voor je klaar. En als je eerst nog even wat advies wil, dan kun je ook zekersteweten bij ons terecht.

Wat zijn de openingstijden? 
Ons kantoor is geopend van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 18:00.

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven, wat nu?
Oeps! Dat is vervelend. Neem even contact op met onze klantenservice, dan helpen we je graag verder.

Kan ik iets bestellen wat jullie niet in het assortiment hebben? Kan ik een custom order plaatsen? En hoe werkt dat? 
Bij een aantal merken die in onze shop verkrijgbaar zijn, kunnen custom orders geplaatst worden. Hou dan wel rekening met een langere levertijd, maar die vragen we uiteraard eerst even voor je na. Je krijgt van ons eerst een mailtje met uitgebreidere informatie over de levertijd en de prijs. Ook vragen we voor custom orders een aanbetaling. Indien je hiermee akkoord gaat en je aanbetaling ontvangen is, gaan we het artikel voor je bestellen. Daarna is het wachten tot je awesome goodies bij ons binnen zijn en ze met de gebruikelijke liefde ingepakt en naar je toegestuurd worden! Uiteraard houden we je op de hoogte van de levering. Wil je meer informatie? Check het dan even met onze klantenservice.

Wat betekenen die symbooltjes bij bepaalde artikelen?
Bij een aantal van onze artikelen zijn rechtsboven de productfoto's (in het totaaloverzicht bedoelen we dan) kleine symbolen te vinden. Deze icoontjes geven aan of het hier om een nieuw artikel gaat, of een outlet artikel of een artikel uit de weekaanbieding. We zetten de icoontjes hieronder even voor je op een rijtje.

  Dit icoontje geeft aan dat het om een nieuw artikel gaat.

   Dit icoontje geeft aan dat het om een artikel uit de weekaanbieding gaat.

   Dit icoontje geeft aan dat het om een outlet artikel gaat.

   Dit icoontje geeft aan dat het om een kortingsartikel gaat.